Nursing Pit Stop's Blog

We will be there-KONWANIS 2010

Posted on: July 6, 2010

 

Tempat: Dewan Wawasan, Politeknik Port Dickson, Negeri Sembilan
Tarikh: 24 Julai 2010
Masa: 8.00 pagi – 10.30 malam
Yuran: Pelajar (RM35) &  Dewasa (RM70)

Kesedaran untuk mengadakan program sebegini timbul apabila semakin hari semakin banyak kita lihat isu sosial melanda negara kita yang melibatkan wanita itu sendiri seperti pembuangan bayi, pengedaran dadah, perzinaan di kalangan wanita yang telah berkahwin dan banyak lagi. Sekiranya wanita itu sendiri tidak melakukan sesuatu untuk meletakkan noktah kepada isu-isu ini, maka kita akan berhadapan dengan masalah yang lebih besar di masa akan datang apabila ia menular dan melibatkan anak-anak kita.

Maklumat lanjut di http://konwanis.ismaweb.net

Leave a comment

About Nursing Pit Stop

Nursing Pit Stop is a Lactation Support Centre based in Seremban. We offers free one-to-one counseling and home/hospital visit for breastfeeding help by a Peer Counselor Program Administrator (PCPA). We also offer wide range of breastfeeding support products to help mothers enjoy your breastfeeding journey.

Contact Me

For any breastfeeding or purchase enquiries, please drop me an email at nursingpitstop@gmail.com or text me at 019-2759117.

We Are Authorized Reseller Of:

Free Delivery

We provide FREE DELIVERY for any purchase made within Seremban. Other locations within Negeri Sembilan may be considered as well.

We Accept Payment Via: